Vzdělávací služby

O co jde?

Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání.

Pro koho to je?

Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci.

Proč zrovna my?

Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete.

Chat
Napište nám Váš dotaz Zavřít


Mezinárodní šetření TIMSS



Týká se druhu škol:

ZŠ,

Legislativní rámec

    Popis řešené oblasti

    Mezinárodní šetření TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) zjišťuje úroveň znalostí a dovedností žáků 4. a/nebo 8. ročníku základní školy v matematice a v přírodovědných předmětech. Cyklus tohoto šetření je čtyřletý. Šetření je na mezinárodní úrovni koordinováno Mezinárodní asociací pro hodnocení výsledků vzdělávání (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement – IEA), v ČR je jeho realizátorem Česká školní inspekce. Kromě úrovně znalostí žáků se zjišťuje i vliv domácího prostředí, postoje rodičů apod., což umožňuje zjistit informace například o selektivitě vzdělávání.

    Doporučené materiály (včetně obecně závazných právních norem podzákonného charakteru)

    Tučně jsou zvýrazněny poslední 3 vložené dokumenty

    • Průměrné výsledky jednotlivých zemí - TIMSS 2015 – znalosti žáků 4. ročníků ZŠ v matematice a přírodovědě
    • Výsledky mezinárodního šetření TIMSS 2015
    • Analytická publikace - vybraná zjištění PIRLS 2011 a TIMSS 2011
    • Národní zpráva TIMSS 2011
    • Zpráva o výsledcích mezinárodního výzkumu TIMSS 2007
    • Zpráva o výsledcích mezinárodního výzkumu TIMSS 1999
    • Výsledky šetření TIMSS 1995 - anglicky
    • TIMSS: Inspirace pro rozvoj dovedností – úlohy z matematiky a přírodovědy
    • Dana Mandíková, Vladislav Tomášek: Výsledky českých žáků v šetření TIMSS 2019
    • ČŠI: Mezinárodní šetření TIMSS 2019 - Národní zpráva
    • ČŠI: Zpráva o přípravě a realizaci hlavního šetření TIMSS 2019
    • TIMSS 2019: Česká školní inspekce ověří znalosti a dovednosti žáků v matematice a přírodních vědách
    • Sekundární analýza TIMSS 2015 - Moderní metody výuky a ICT pohledem mezinárodních i národních datových zdrojů - shrnutí
    • Sekundární analýza TIMSS 2015 - Moderní metody výuky a ICT pohledem mezinárodních i národních datových zdrojů - shrnutí
    • Uvolněné úlohy z TIMSS 2015
    • Sekundární analýza - Srovnání vybraných znaků méně úspěšných a velmi úspěšných tříd
    • Národní a mezinárodní databáze šetření PISA 2015 a TIMSS 2015
    • Méně úspěšné a velmi úspěšné třídy – sekundární analýza výsledků šetření PIRLS 2011 a TIMSS 2011

    Vzorové materiály

    Tučně jsou zvýrazněny poslední 3 vložené dokumenty

    • Bloky úloh - TIMMS 2011
    • Úlohy z matematiky a přírodovědy pro 4. ročník - TIMMS 2011 - přílohy
    • Úlohy z matematiky a přírodovědy pro 4. ročník - TIMMS 2011
    • Učitelský dotazník - TIMMS 2011
    • Rodičovský dotazník - TIMMS 2011
    • Žákovský dotazník - TIMMS 2011
    • Školní dotazník - TIMMS 2011
    • Učitelský dotazník (8. ročník) - TIMMS 2007 - přírodovědné předměty
    • Učitelský dotazník (8. ročník) - TIMMS 2007 - matematika
    • Učitelský dotazník (4. ročník) - TIMMS 2007
    • Žákovský dotazník (8. ročník) - TIMMS 2007
    • Žákovský dotazník (4. ročník) - TIMMS 2007
    • Školní dotazník (8. ročník) - TIMMS 2007
    • Školní dotazník (4. ročník) - TIMMS 2007
    • Úlohy z matematiky pro 8. ročník - TIMMS 2007
    • Úlohy z přírodních věd pro 8. ročník - TIMMS 2007
    • Úlohy z matematiky a přírodovědy pro 4. ročník - TIMMS 2007
    • Matematické a přírodovědné úlohy - šetření TIMMS 1999
    • TIMSS: Inspirace pro rozvoj dovedností – úlohy z matematiky a přírodovědy

    Virtuální sborovna

    Virtuální šuplík

    Lexikon pedagogických termínů

    Co vyplývá z legislativy

    Odkaz na ustanovení právního předpisu

    (nejedná se vždy o doslovné znění příslušného ustanovení právního předpisu, ale o jeho zjednodušený význam)

    Diskuzní fórum

    Mezinárodní šetření TIMMS

    Poznámka

    Středa 24.04.2024, svátek má Jiří
    

    Přihlášení





    Zapomněli jste heslo?
    Proč se registrovat? Registrovat
    Registrací dostanete přístup do všech sekcí portálu. Můžete rovněž objednávat služby v placených sekcích anebo využívat bonusů Systému bonifikace.

    jsme vždy ve spojení s Vámi

    Facebook Google plus ICQ-671236329 Skype Twitter LinkedIn

    Aktuální anketa

    Jaký je Váš názor na změny v PHmaxech?

    1. Změny napomůží k optimálnějšímu financování školství (6)
    2. Změny nejsou perfektní, ale je to krok správným směrem (1)
    3. Změny uškodí kvalitě vzdělávání (6)
    4. Změny zásadně likvidují české školství (0)
    5. Nemám na věc jasný názor (2)


    Další ankety Vložit anketu

    Dnešní počasí v krajích ČR

    Počasí

    Používáním webu souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie.