TENTO TÝDEN ŘEŠÍME Odtrhneme děti od mobilů! Alespoň na tři hodiny .......... Číst dál >>>
|
O co jde? Náš portál je nástroj, ve kterém lze nalézt veškeré potřebné informace z oblastí vzdělávání a trhu práce. Nabízíme nepřeberné množství služeb vedoucích ke zkvalitnění Vašeho vzdělání. |
Pro koho to je? Pro každého, koho zajímá vzdělávání anebo trh práce. Našimi klienty jsou ředitelé škol a jejich zástupci, učitelé, žáci, studenti a jejich rodiče, stejně tak firmy a jejich zaměstnanci. |
Proč zrovna my? Protože u nás naleznete vše, co se vzdělávání a trhu práce týká. Pracujeme systematicky a naše databáze se neustále rozšiřují. Jsme profesionálové, nejen, že víme, co chcete, my víme i co potřebujete. |
Týká se druhu škol:ZŠ, SŠ, VOŠ, |
Hodnocení výsledků vzdělávání žáků a studentů je proces při němž je žák či student hodnocen učitelem, a to na základě pevně stanovených kritérií a postupů. Hodnocení musí být vždy postaveno na plnění konkrétních a splnitelných úkolů, na posuzování individuálních změn žáka. Všichni žáci musejí být vždy za stejný výkon hodnoceni stejně.
Tučně jsou zvýrazněny poslední 3 vložené dokumenty
Tučně jsou zvýrazněny poslední 3 vložené dokumenty
Virtuální sborovna | Virtuální šuplík | Lexikon pedagogických termínů |
Co vyplývá z legislativy | Odkaz na ustanovení právního předpisu |
(nejedná se vždy o doslovné znění příslušného ustanovení právního předpisu, ale o jeho zjednodušený význam) | |
Hodnocení výsledků vzdělávání vzhledem k dosahování cílů vzdělávání stanovených školským zákonem a vzdělávacími programy je jednou ze zásad vzdělávání | Z 561/2004, § 2, odst. 1, písm. g) |
Rámcové vzdělávací programy jsou závazné pro hodnocení výsledků vzdělávání dětí a žáků | Z 561/2004, § 3, odst. 1 |
Školní řád obsahuje pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků a studentů | Z 561/2004, § 30, odst. 2 |
Školská rada schvaluje pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků v základních a středních školách | Z 561/2004, § 168, odst. 1, písm. d) |
Pravidla hodnocení žáků jsou součástí školního řádu a obsahují zásady a způsob hodnocení a sebehodnocení výsledků vzdělávání a chování žáků, včetně získávání podkladů pro hodnocení a kritéria pro hodnocení | V 48/2005, § 14, odst. 2 |
Pravidla pro hodnocení vycházejí z požadavků rámcových a školních vzdělávacích programů, jsou součástí školního řádu a obsahují vždy zásady průběžného hodnocení a hodnocení výsledků vzdělávání na vysvědčení, kritéria stupňů prospěchu, podrobnosti o komisionálních zkouškách, průběh a způsob hodnocení ve vzdělávání podle individuálního vzdělávacího plánu, průběh a způsob hodnocení vzdělávání v nástavbovém studiu a ve zkráceném studiu pro získání středního vzdělání s výučním listem a středního vzdělání s maturitní zkouškou a průběh a způsob hodnocení ve večerní, dálkové, distanční a kombinované formě vzdělávání | V 13/2005, § 4 |
Každý vyučující předmětu je povinen zveřejnit před zahájením výuky program vyučovaného předmětu, který obsahuje požadavky kladené na studenty v průběhu období a u zkoušky, jakož i podmínky stanovené pro udělení zápočtu nebo klasifikovaného zápočtu | V 10/2005, § 5, odst. 1 |
Hodnocení ve vyšších odborných školách se provádí formou průběžného hodnocení, zápočtu, klasifikovaného zápočtu a zkoušky | V 10/2005, § 5, odst. 2 |
Pravidla pro jednotlivé druhy hodnocení ve vyšších odborných školách (průběžné hodnocení, zápočet klasifikovaný zápočet, zkouška) jsou stanoveny vyhláškou | V 10/2005, § 5, odst. 3 - 12 |
Hodnocení výsledků vzdělávání žáků a studentů
jsme vždy ve spojení s Vámi