Tomáš Feřtek: Za Cermat vstřícnější a užitečnější, případně žádný |
31.5.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
David Klimeš: Konec šéfky Cermatu přinese plody, jen když se změní v začátek školské reformy |
31.5.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Hejného metoda výuky matematiky rozvíjí u dětí matematické myšlení, zjistil mezinárodní výzkum TIMSS |
31.5.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Josef Mačí: Data o vzdělávání: Pražské školy trápí stejné problémy jako vyloučené regiony |
31.5.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Alena Teclová: Školy čeká reforma. Její plánovaná podoba většinu zaskočila |
31.5.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Josef Mačí : Všechny děti se už nebudou učit všechno. Třídy pro „hloupé“ ale nevzniknou |
31.5.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Lucie Kocurová: Nejsou školy, nejsou školy, kdopak nám je postaví? Těžko říct, a navíc včera bylo pozdě |
31.5.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Tomáš Feřtek: Z gymnaziálního studia se stalo podpultové zboží |
31.5.2022 |
www.ucitelske-listy.cz |
Celý článek |
Průměr: 3,00 |
Oldřich Botlík: Vraťme maturitu školám |
31.5.2022 |
www.eduin.cz |
Celý článek |
Průměr: 4,00 |
Třetina dětí se speciálními vzdělávacími potřebami změnila kvůli svému handicapu alespoň jednou školu |
31.5.2022 |
www.eduin.cz |
Celý článek |
Průměr: 5,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi