Neznámý uživatel | 2019-12-01 11:52:02 |  |
---|
Ad 2019-11-24 08:06:33: VÝJIMEČNĚ, prosím, nikoli vyjímečně. Vyjímáte, vykopáváte a vylétáte, popř. vykrmujete nebo kamsi vystoupáte, nicméně se dopustíte výjimky, výkopu a výletu, nikoli vylétu, provádíte výkrm, výstup, nikoli vykrm a vystup - to je pak záměna s imperativem. No, jsme učitelé, profesí deformovaní:) |
|
Neznámý uživatel | 2019-11-25 18:09:26 |  |
---|
2019-11-21 10:51:31 Vidíte a já to vidím úplně opačně. Lidi jsou pořád stejní, u většiny učitelů začíná obzor v kabinetu/sborovně a končí ve třídě, učitelé se stále brání tomu, něco se naučit, jen k donášení učitelů na učitele přibylo donášení žáků na učitele, neboť v předposranosti z rodičů se žáci staví na roveň vyučujících, což je kravina (quod liced Iovi...). Školství se změnilo propastně. Přestalo se učit a začaly se "dělat projekty", nenahraditelné slovo učitele, tj. srozumitelný výklad nahradily komerční nesmysly typu interaktivní tabule, v učebnicích a žákovských sešitech je tím pádem nenapravitelný bordel, v němž se žák plácá bez pevného bodu. Jak píšete - mentálně postižený má předstírat, že "se zařadil", a to kam? Mezi třicet žáků nejrůznější úrovně, takže na něj nemá nikdo čas. Mnoho rodičů shání pro dítě papír, že potřebuje "uzpůsobené podmínky", zřejmě až bude takový absolvent shánět zaměstnání, bude čekat od šéfa "uzpůsobené podmínky"... Co se dřív řešilo na místě seřváním a pohlavkem, se dnes "projednává" (=žvaní) výchovnými komisemi a rodič, který všechno stejně nakonec vyřeší tím pohlavkem, musí do školy a poslouchá ty žabomyší problémy učitelek. Kdy se bude k obyčejnému klukovskému pošťuchování nebo zdravému porvání volat právník? Dřív se všichni báli komunistů, dnes se bojí jeden druhého. |
|
Neznámý uživatel | 2019-11-24 08:06:33 |  |
---|
Jednoduše:KATASTROFA
Ony se důsledky už dostavují, jak můžeme pozorovat na dnešní mladé generaci vychované školstvím po revoluci A VÝSLEDKY MATURIT. A bude ještě hůř s dnešními dětmi až dospějí. Žáci žijí heslem VŠECHNO MŮŽU-NIC NEMUSÍM.
Učitelé žijí heslem opačným NIC NESMÍM -NEBO JEN VYJÍMEČNĚ NĚCO MŮŽU |
|
Neznámý uživatel | 2019-11-21 10:51:31 |  |
---|
Největší hrůzou školství je, že se v něm 30 let, na rozdíl od celé společnosti, téměř nic nezměnilo. A proto je to špatné. Stát a lidi se mění, školství nikoli. To nemá logiku. A tak dál učíme jako dřív s nesmírným tlakem na výkon, který měříme takovým nesmyslem jako jsou známky (hlavně ve výchovách to je k neuvěření, že je toto ve 21. st. možné). Spousta lidí si namlouvá, že to jinak nejde (nechtějí, protože změna je práce)a tak inkluze neinkluze, když je paní učitelka zvyklá 40 let něco chtít, tak to prostě chce i po dnešním lehce mentálně postiženém. to je jako chtít po beznohém, aby běhal. A to většina lidí ve školství není schopna a nechce pochopit. To je na tisíce stran. Škoda mluvit. I veřejnost je konzervativní. Děs běs ta lidská zabedněnost. |
|
Lucie Polívková | 2019-11-21 10:03:19 |  |
---|
Je to hrůza!!! Rok od roku se vymýšlí naprosté hlouposti, které musíme plnit. Úctu nemá naše povolání v oku veřejnosti žádnou, u nadřízených také ne. Matky berou MŠ jako příjemné odkladiště dětí, které vše naučí i vychová. Sebevědomí pedagogů rapidně klesá s plněním dalších a dalších požadavků. |
|
Neznámý uživatel | 2019-11-19 16:13:04 |  |
---|
Školství se neustále zhoršuje, když má člověk pocit, že víc to nejde, klesne zase o kus níže. Zrušení jednotných osnov byla chyba, další chyba je inkluze, zničení učebních oborů, tahanice o maturity, přičemž se očekává, že maturitu zvládne i cvičený šimpanz. Další ránu zasadí odborníci do škol. Rodiče mají školy za nejlevnější babysitting, mluví do všeho a mají nesmyslné požadavky. Děti trpí nevýchovou. Vláda má plnou hubu priority s prázdnou peněženkou. Nenacházím absolutně nic pozitivního. |
|
Neznámý uživatel | 2019-11-18 12:43:28 |  |
---|
Vzdělávací systém není ani tak systém, jako neustálý zdroj sporů. Především nemáme jasnou představu, co vlastně vzdělání obnáší. Ve školách se dalekosáhle řeší nepodstatné pitomosti. Děti na ZŠ nemají v sešitech pořádné poznámky, protože pouze zírají na interaktivní tabule s prezentacemi, na střední škole nejsou schopné cokoli najít na internetu, navzdory tomu, že tam lze najít naprosto všechno, co potřebují. Za nás byly dvě odborné knihy na 120 VŠ studentů a museli jsme si poradit. Školy jsou masírovány HW a SW distributory, že bez tabletu nepřežijí. Souvislý, systematický a srozumitelný výklad, diskusi a uspořádané poznámky nelze ničím nahradit. Učitelé se dostali do pozice jakýchsi od reality odtržených slouhů, o nichž si národ myslí, že ničemu nerozumějí a děti jsou jimi "stresovány". Čili se nabídly obrovské možnosti, které zatím nejsou využity. |
|
Mgr. Dalibor Fusek | 2019-11-18 07:25:33 |  |
---|
Včera jsme oslavili třicáté výročí od pádu komunismu. Zcela jednoznačně se takřka vše změnilo. Nás by zajímala oblast vzdělávání. Jak se podle Vás vyvinul český vzdělávací systém za uplynulých třicet let? Jedná se o posun pozitivní či naopak negativní? |
|
jsme vždy ve spojení s Vámi