Petr Vrána: Reakce na dopis ministra školství k tématu podpory duševního zdraví dětí |
15.2.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Tereza Kostková: Paměť v současnosti dostává na frak, domnívá se neurolog Jakub Hort |
15.2.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Karolina Antlová, Ludmila Opltová: O nerovnosti ve vzdělávání se mluví roky. Pandemie covidu problémy ve školství zviditelnila, myslí si ředitel brněnské školy |
15.2.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Petice Společně za dobrovolné domácí úkoly ve školách |
15.2.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Ze sociálních sítí: Existuje takový mýtus, že pro zlepšení kvality vzdělávání je klíčové pregraduální vzdělávání budoucích učitelů |
15.2.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Tomáš Lörincz, Milan Baják: Nebezpečná a nesmyslná internetová výzva „blackout challenge“ se objevuje už i na našich školách |
15.2.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Kamil Kopecký: TikTokem putuje staronová výzva s názvem Blackout challenge. Jde o variaci na starou poměrně dost rozšířenou výzvu Choking Challenge… |
15.2.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Petr Vaňous: Děti se škrtí pro zábavu. Do Čech dorazil fenomén Blackout Challenge |
15.2.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Václav Maněna: Aplikace a inspirace do výuky |
15.2.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
Jindřich Zdráhal: (S)Škola - nástroje a zdroje, které používám |
15.2.2023 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
Průměr: 0,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi