Dětem chybí obyčejné povídání, říká metodička prevence. Někdy je stačí jen vyslechnout |
1.6.2022 |
www.eduzin.cz |
Celý článek |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Průměr: 0,00 |
Jitka Rambousková: Google Lens – další zhouba matiky |
1.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Průměr: 0,00 |
Bořivoj Brdička: DigComp 2.2 |
1.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Průměr: 0,00 |
Ze sociálních sítí: Další vzdělávání pedagogických pracovníků |
1.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Průměr: 0,00 |
Anna Košlerová: Ke rvačkám dochází jen málokdy, říkají děti ze školy, kde chodby hlídá najatá ochranka |
1.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Průměr: 0,00 |
Michal Černý: DigCompEdu 1.3: Reflektivní praxe |
1.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Průměr: 0,00 |
MŠMT: Jak řeší Národní plán obnovy digitální vyloučení? |
1.6.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Průměr: 0,00 |
Akustika ve škole nemusí být na úkor estetiky |
31.5.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Průměr: 0,00 |
Manuál pro učitele: Jak efektivně nabídnout pomoc žákovi, který jeví známky psychických obtíží? |
31.5.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Průměr: 0,00 |
Dušan Šulc: Zájem o chytré hodinky pro děti roste. Rodiče přes ně hlídají jejich pohyb i šikanu |
31.5.2022 |
www.pedagogicke.info |
Celý článek |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Průměr: 0,00 |
jsme vždy ve spojení s Vámi